Support IT

Dużo zgłoszeń serwisowych?
Wszyscy Klienci oczekują natychmiastowej pomocy?
Powoli zaczynasz się w tym gubić a Szef jest niezadowolony?

Service Desk jest opartym na przeglądarce internetowej kompletnym systemem kolejkowania zgłoszeń pomocy, swoistym portalem pomocy technicznej oraz bazą wiedzy FAQ.
Jego właściwe wykorzystanie wpływa pozytywnie na wydajność pracowników działów IT i Help Desk co w bezpośredni sposób przenosi się na realne oszczędności i wzrost zadowolenia użytkowników.
Service Desk umożliwia użytkownikom zgłaszanie problemów przy pomocy wiadomości e-mail. Automatyzuje i numeruje zadania związane z obsługą zgłoszeń. Przekazuje sprawy do właściwej osoby, wysyła powiadomienia do użytkownika i/lub serwisanta. W efekcie czego, dział wsparcia firmy może osiągać lepszą wydajność, utrzymać właściwą komunikację, poprawić czas rozwiązania problemu, efektywnie dzielić się wiedzą, podnosząc ogólne zadowolenie klientów.
Narzędzie łączy wysoki poziom automatyzacji, gwarantując, że zgłoszenia trafią do odpowiednich osób natychmiast, technicy będą powiadomienia w przypadku przekroczenia warunków SLA, eskalacja zostanie uruchomiona.
Service Desk dodatkowo udostępnia szereg raportów prezentujących wydajność pracy serwisu, takie jak ilość zrealizowanych lub przeterminowanych zgłoszeń, raporty czasu pracy itp. Raporty SLA pomagają menedżerom szybko identyfikować słabsze punkty pracy ich zespołu i podejmować działania naprawcze.

Skontaktuj się z nami celem ustalenia spotkania informacyjnego.

Microsoft Windows Server

Microsoft Windows Server dostarcza wielu narzędzi pozwalających scentralizować usługi funkcjonujące w organizacji do jednolitego środowiska. Elastyczna praca i wysokiej wydajności funkcjonalność systemu zapewnia wysoki poziom wydajności pracy systemów, ułatwia pracę użytkowników scalając do jednego środowiska zasoby infrastruktury IT oraz zabezpieczenia na najwyższym poziomie bezpieczeństwa z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Oferujemy wdrożenia, migrację oraz bieżącą administrację usług opartych na systemie Windows Server w szczególności:

  • Active Directory
  • Serwer plików
  • Serwer wydruków
  • DHCP
  • DNS
  • Windows Software Update Services
  • Usługi terminalowe
  • Serwer WWW Internet Information Services
  • Infrastrukturaklucza publicznego
  • Serwery bazydanych MS SQL Server

Network Partners poleca system Microsoft Windows Server 2012 R2.

Sieci/serwery - administracja

Preferowanym systemem dotyczącym zgłoszeń jest Service Desk. Umożliwia on stały wgląd w status zgłoszenia dzięki czemu klient na bieżąco otrzymuje informację o stanie napraw.

Do Państwa dyspozycji  uruchomiliśmy również infolinię pod numerem: 801 112 113.

Kluczowe elementy sieci monitorujemy całodobowo  przez  siedem dni w tygodniu (24/7) wykorzystując system NAGIOS oraz CACTI. W przypadku awarii do naszych administratorów zostaje wysłany alert mailowy oraz SMS, umożliwiając natychmiastową reakcję.

Nasze wysokie standardy oraz wykwalifikowani specjaliści pozwalają nam na świadczenie usług gwarantowanych umową SLA (Service Level Agreement), dzięki której każdy klient może precyzyjnie i szczegółowo dostosować  nasze usługi do swoich wymagań.

Ponieważ obecnie infrastruktura informatyczna jest bardzo ważnym punktem businesu, a problemy z jej poprawnym funkcjonowaniem mogą wywołać ogromne szkody, postanowiliśmy wprowadzić usługę „telefon alarmowy”, dzięki której nasz specjalista będzie dostępny do Państwa dyspozycji  24 godziny na dobę.

Domeną naszych Administratorów jest zarządzanie serwerami opartymi na systemach Windows oraz Unix z dowolną ich funkcjonalnością, z łatwością odnajdują się w środowiskach zwirtualizowanych, a konfiguracja i obsługa kompletnych systemów serwerowych oraz elementów sieci  to chleb powszedni.

Microsoft Exchange Server

Exchange Server jest systemem pracy grupowej udostępniającym usługi poczty elektronicznej, prowadzenia i współdzielenia kalendarzy oraz udostępniania kontaktów pocztowych w biznesie. Narzędzia serwera Exchange zapewniają wielodostępność usługi pocztowej, możliwość pracy  w  Microsoft Outlook, urządzeniach mobilnych oraz dostęp do poczty przez interfejs WWW. Instalacje serwera Exchange wyposażamy w narzędzia umożliwiające wysokiego poziomu ochronę poczty przed atakami wirusowymi oraz filtrację spamu wraz z bieżącą kontrolą ruchu pocztowego.

Hosting mode systemu Exchange umożliwia obsługę wielu niezależnych domen pracujących w jednej instancji serwera Exchange.

Oferujemy wdrożenia systemu Exchange, migrację do nowych wersji oraz bieżącą administrację.

Network Partners poleca system Microsoft Exchange Server 2010.

Microsoft Hyper-V Server

W dobie wirtualizacji zasobów IT oraz udostępniania naszym klientom usług w chmurze prywatnej oferujemy wdrożenia i bieżąca administrację Microsoft Hyper-V Server. Celem wdrożeń systemów wirtualizacji w organizacji jest przede wszystkim zmniejszenie kosztów zakupów sprzętu serwerowego, elastyczne wykorzystanie zasobów sprzętowych dla zwirtualizowanych usług. Najnowsza wersja Hyper-V pozwala dynamicznie zarządzać zasobami fizycznej pamięci RAM oraz dysków twardych. Maszyny wirtualne pozwalają w prosty sposób tworzyć kopie bezpieczeństwa danych oraz serwerów uzyskując szybki i prosty sposób odtwarzania systemów po awarii.

Chmura prywatna jest usługą zlokalizowaną w zewnętrznej kolokacji centrum danych udostepniająca usługi dla biznesu bez konieczności budowy serwerowni oraz utrzymywania sprzętu obsługującego systemy w Państwa firmie.

Oferujemy także wirtualizację systemów z wykorzystaniem narzędzi VMware ESX oraz Citrix XenServer pozwalających na doskonałą integracje systemów Windows, Linux i Unix w jednym wirtualnym centrum danych.

Sprzęt

Oferujemy Państwu najlepsze na rynku i niezbędne rozwiązania sprzętowe z branży IT. Dostarczamy, prosto w Państwa ręce, sprzęt wszystkich wiodących firm teleinformatycznych. Zapewniamy pełen serwis i opiekę nad zakupionym u nas sprzętem. Każda oferta dopasowana będzie dokładnie do Państwa potrzeb i możliwości.

Nasza oferta obejmuje:

  • rozwiązania sprzętowe niezbędne do budowy i utrzymania sieci komputerowej;
  • sprzedaż komputerów osobistych, serwerów, laptopów i palmtopów (komputerów przenośnych) a także systemów pozycjonowania GPS (rozwiązania indywidualne i flotowe);
  • rozwiązania sprzętowe zapewniające utrzymanie bezpieczeństwa zasobów informatycznych firmy;
  • sprzęt służący rozbudowie i utrzymaniu infrastruktury telekomunikacyjnej.

Dostosowany do indywidualnych potrzeb system rozliczeń finansowych daje Państwu możliwość dużych oszczędności.

Sieci bezprzewodowe

Oferujemy Państwu kompleksowe wdrożenie jednego z najlepszych na rynku rozwiązań bezprzewodowych Meru Networks, Motorola dla średnich i dużych instalacji.

Meru Networks to czwarty pod względem wysokości przychodów producent bezprzewodowych produktów sieciowych na świecie. Tak dynamiczny rozwój wynika z zastosowania w rozwiązaniach Meru innowacyjnych technologii, jak Air Traffic Control (ATC), a także Virtual Cell (wirtualna komórka). Według raportu Gartnera z 2007 r., Meru Networks oferuje najbardziej wizjonerskie rozwiązania WLAN na świecie.

Korzyści wynikające z zastosowania systemu Meru:

  • Szybki i łatwy montaż bez konieczności wstępnego planowania kanałów RF
  • Duża pojemność i wysoka przepustowość sieci do transmisji danych, głosu i wideo
  • Skalowalność nawet w największych rozwiązaniach biznesowych, atrakcyjna również dla małych szkół lub biur
  • Niskie koszty eksploatacji dzięki możliwości zastosowania do 30% mniej punktów dostępowych, prostej instalacji, a także braku potrzeby planowania rozmieszczenia kanałów radiowych
  • Wysokiej jakości połączenia głosowe, nie zakłócone nawet podczas przemieszczania się i jednoczesnego przesyłania dużych ilości danych
  • Proste i wydajne zastosowanie standardu 802.11n
  • Najłatwiejsza migracja do standardu 802.11n, z ochroną inwestycji
  • Pełna kompatybilność ze standardami WiFI nie wymaga stosowania specjalnych kart i sterowników w urządzeniach klienckich